مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-07اقتصادي

تزریق اعتبار برای تکمیل پروژه های آب رسانی هرمزگان را با جدیت دنبال می کنیم


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس از بازدید میدانی پروژه های آبرسانی استان هرمزگان، با مثبت ارزیابی کردن روند آبرسانی در هرمزگان بر تداوم این سیاست تاکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پس از بازدید میدانی پروژه های آبرسانی استان هرمزگان، با مثبت ارزیابی کردن روند آبرسانی در هرمزگان بر تداوم این سیاست تاکید کرد.

علیرضا جزء قاسمی، امروز (شانزدهم آذرماه)، با بیان اینکه پروژه های بزرگ و مهمی در حوزه آبرسانی هرمزگان به سرانجام رسیده یا در مرحله اجراست، اظهار کرد: در بازدید دو روزه، ظرفیت های استان و پروژه های سفر وزیر به هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه با همتی که مدیرعامل آبفا و دست اندرکاران این شرکت داشتند، روند اجرای پروژه ها مثبت بود.

وی تصریح کرد: خشکسالی های پی در پی و بارش کم امسال، می طلبد تا به پروژه های تامین آب استان هرمزگان سرعت ببخشیم.

گرمای همیشه هوا و عدم وجود آب پایدار، شیرین سازی آب دریا در هرمزگان را ضروری کرده است به گفته وی، بیشتر فصول و ماه های سال در هرمزگان گرم است و این وضعیت همیشگی است و بر خلاف دیگر استان ها، منابع آبی پایدار ندارد ولی با داشتن ظرفیت شیرین سازی آب دریا، باید به آن توجه جدی تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار برای تکمیل پروژه های آب رسانی هرمزگان را با جدیت دنبال می کنیم

تزریق اعتبار برای تکمیل پروژه های آب رسانی هرمزگان را با جدیت دنبال می کنیم