مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-10دانش

برگزاری بزرگترین رویداد کاریابی در واحد علوم و تحقیقات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داود ثمری معاون علم و فناوری این واحد، گفت: نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از تاریخ 2 تا 4 دی ماه 1402 در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات، - معاون علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از برگزاری بزرگترین رویداد کاریابی، برای اولین بار در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داود ثمری معاون علم و فناوری این واحد، گفت: نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از تاریخ 2 تا 4 دی ماه 1402 در ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد علمی دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات، با حضور بیش از 50 شرکت فعال در صنعت و جامعه و حضور دانشجویان و دانش آموختگان جویای کار برگزار خواهد شد.

به گفته وی، هدف اصلی در این رویداد، معرفی دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیاز های قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه های تحقیق، توسعه، سرمایه گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت است.

معاون علم و فناوری واحد علوم و تحقیقات افزود: صدرا کار (میزکار واحد علوم وتحقیقات) بستری برای اطلاع از فرصت های شغلی جدید است تا دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند برای موقعیت شغلی مورد علاقه خود درخواست همکاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین رویداد کاریابی در واحد علوم و تحقیقات

برگزاری بزرگترین رویداد کاریابی در واحد علوم و تحقیقات