مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-03دانش

جزییات برنامه های بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران


نشست بررسی برنامه های بزرگداشت 16 آذر (روز دانشجو) با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و نمایندگان تشکل های اسلامی دانشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مهدی شهبازی، مشاور رییس دانشگاه و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در نشست با نمایندگان تشکل های اسلامی دانشگاه تهران با محوریت برنامه های تشکل ها به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو)، گفت: شورای فرهنگی دانشگاه تهران به منظور بررسی برنامه های تشکل های اسلامی دانشگاه به ریاست رییس دانشگاه تهران تشکیل شد.

وی به رویکرد مدیریت دانشگاه تهران مبنی بر تعامل حداکثری با درخواست های تشکل های دانشجویی اشاره کرد و افزود: در نشست اخیر شورای معاونان فرهنگی دانشکدگان، دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران تاکید شد که اجرای برنامه های روز دانشجو با محوریت و مدیریت دانشجویان باشد و معاونان فرهنگی به نقش حمایت گری و تسهیل گری خود بپردازند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به رویکرد شورای فرهنگی دانشگاه مبنی بر آزاداندیشی و قانون مداری در اجرای برنامه های تأثیرگذار فرهنگی، تاکید کرد: انتظار می رود برنامه های فرهنگی و نشست های سیاسی در دانشگاه به گونه ای طرح ریزی و اجرا شود که مشارکت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران

جزییات برنامه های بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران