مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:502023-11-25فرهنگي

تئاترهای دولتی چند تماشاگر داشتند؟


آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه سوم آذر سال 1402 مشخص شد.

- آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه سوم آذر سال 1402 مشخص شد.

طبق آمار منتشرشده دو نمایش زال و رودابه و ناآرامسایشگاه 4325 نفر تماشاگر داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این آمار به شرح زیر است: تماشاخانه سنگلج تماشاخانه سنگلج که تا 3 آذرماه جاری میزبان دو نمایش زال و رودابه و ناآرامسایشگاه بود، تعداد تماشاگران این دو اثر نمایشی را 4325 نفر اعلام کرد.

نمایش زال و رودابه به کارگردانی محمد حاج محمدی که از 5 آبان اجرای خود را آغاز کرده با 25 اجرا شب گذشته به کار خود پایان داد.

این نمایش میزبان 1249 تماشاگر بوده و میزان فروش این نمایش با احتساب بلیت های تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان 35 میلیون و 414 هزار و 500 تومان در گیشه ثبت شده است.

نمایش ناآرامسایشگاه به کارگردانی محسن آزاد نیز که از اول آبان ماه اجرای خود را آغاز کرده با 28 اجرا شب گذشته سومین روز آذرماه به کار خود در تماشاخانه سنگلج پایان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاترهای دولتی چند تماشاگر داشتند؟

تئاترهای دولتی چند تماشاگر داشتند؟