مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-26سياسي

1765 نفر در سازمان بهزیستی استخدام می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری، با اشاره به اخذ یک هزار و 765 نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و…، - رییس سازمان بهزیستی گفت: آزمون جذب یک هزار و 765 نفر در سازمان بهزیستی همزمان با یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد قادری، با اشاره به اخذ یک هزار و 765 نفر سهمیه استخدامی برای ادارات شهرستانی، استانی، شیر خوارگاه ها و مراکز اورژانس اجتماعی و…، افزود: اتفاقات خوب، اثر بخش و امید آفرین در حوزه نیروی انسانی سازمان بهزیستی می تواند نوید بخش خدمات رسانی هر چه بیشتر به جامعه هدف باشد.

قادری گفت: اساس کار بهزیستی مبتنی بر طرح های تحولی، بهره وری در کارها، بهبود فرایندها، حذف اقدامات بیهوده و تبدیل سازمان به ساختاری حرفه ای و چابک برای پیشبرد اهداف و روان سازی خدمات آن است.

وی در خصوص کسب مجوز استخدامی برای سازمان بهزیستی گفت: جذب این تعداد نیرو در سازمان بهزیستی برای اولین بار با همکاری و همراهی جدی سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1765 نفر در سازمان بهزیستی استخدام می شوند

1765 نفر در سازمان بهزیستی استخدام می شوند