مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-26سياسي

باهنر : بالا رفتن «نرخ مشارکت» مهمتر از «نوع انتخاب» است


باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین: صهیونیستها که مدعی بودند به وسیله بمباران حماس را نابود می کنند و هم اسرای شان را آزاد می کنند در نهایت این رژیم کودک کش و سفاک با همه سبوعیتی که نشان داد مجبور شد مذاکره را بپذیرد تا برخی از اسرایش در مقابل آزادی اسرای فلسطینی آزاد شوند.

- دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین(جام) با تاکید بر بالا رفتن نرخ مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موضع رسمی این تشکل اصولگرا را بالا رفتن نرخ مشارکت مهمتر از نوع انتخاب دانست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین که با حضور پرویز سروری نائب رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، اعضای جام، نمایندگان ادوار مجلس برگزار شد با اشاره به عملیات توفان الاقصی گفت: مشیت الهی بر این قرار گرفته بود که در این برهه از زمان آدم هایی را که از اسفل السافلین پایین ترند و انسان هایی که برای وطن و اسلام و اعتقاداتشان این چنین مجاهدت می کنند و شهید می دهند را به دنیا نشان دهد.

  دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود: صهیونیستها که مدعی بودند به وسیله بمباران حماس را نابود می کنند و هم اسرای شان را آزاد می کنند در نهایت این رژیم کودک کش و سفاک با همه سبوعیتی که نشان داد مجبور شد مذاکره را بپذیرد تا برخی از اسرایش در مقابل آزادی اسرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر : بالا رفتن «نرخ مشارکت» مهمتر از «نوع انتخاب» است

باهنر : بالا رفتن «نرخ مشارکت» مهمتر از «نوع انتخاب» است