مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 22:102023-12-08سياسي

بیانیه کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت روز دانشجو


کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای اعلام کرد: پاسخ به پرسش های دانشجویان، حضور بی واسطه مسئولان در دانشگاه و ایجاد فضای پرنشاط دانشجویی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی است.

- کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای اعلام کرد: پاسخ به پرسش های دانشجویان، حضور بی واسطه مسئولان در دانشگاه و ایجاد فضای پرنشاط دانشجویی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته دانشجویی شورای ائتلاف به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

متن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سلام خدا بر شهدای دانشجو، به ویژه شهدای 16 آذر که نهال آگاهی بخشی و نقش آفرینی دانشجویان را کاشتند و با خون خود آبیاری کردند.

واجب است در ابتدا مراتب قدردانی را از تمام دانشجویان، اساتید، اتحادیه های دانشجویی، انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، گروه های خیریه و جهادی که با حضور فعالانه و دعوت از مسئولان و پرسش گری و مطالبه گری این سالروز را گرامی داشته اند، تقدیم نماییم.

بر کسی پوشیده نیست که باید از تمام مسئولان محترم نظام، رؤسای محترم قوای سه گانه، اعضای محترم هیأت دولت، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که با حضور خود در دانشگاه ها و پاسخ به شبهات، سوالات و دغدغه های دانشجویان قوت بخش این مسیر تبیین و آگاهی بخشی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت روز دانشجو

بیانیه کمیته دانشجویی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به مناسبت روز دانشجو