مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-11بين الملل

کارخانه کشتار؛ اسراییل چگونه از هوش مصنوعی برای قتل عام بهره می برد؟


اسراییل برای جنگ با مقاومت غزه با حداقل تجهیزات، از آخرین فناوری های دنیا برای کشتار بهره می برد؛ هوش مصنوعی کاربرد قابل توجهی در جنگ اخیر پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش اسراییل در 66 روز گذشته (به استثنای یک هفته آتش بس) در حجمی بی سابقه و دیوانه وار اقدام به بمباران غزه است، تاکنون بیش از 50 هزار تن انواع بمب و موشک بر سر اهالی غزه ریخته شده و گستره و شدت ویرانی ها باورکردنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه ها و به اذعان مقامات ارتش اسراییل، این رژیم در جنگ حاضر به شکل گسترده برای بمباران غزه از هوش مصنوعی بهره می برد که این امکان را می دهد تا حجم بمباران به شکل بی سابقه ای افزایش یابد.

اسراییل در جنگ ماه می 2021 اعلام کرد که برای اولین بار از هوش مصنوعی بهره برده است، اما این بار به شکل گسترده تری به سوی استفاده از این فناوری رفته است.

در ادامه به بررسی چند مورد می پردازیم.

در 22 اکتبر ارتش اسراییل فیلمی از یگان ماژلان منتشر کرد که در حال استفاده از خمپاره های بسیار دقیق به نام Iron Sting (نیش آهنین) برای گلوله باران غزه بودند.

شرکت البیت سیستمز در مارس 2021 از این گلوله ها رونمایی کرد، اما به نوشته روزنامه یدیعوت احارانوت، گلوله های نیش آهنین برای اولین بار در جنگ فعلی غزه مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کشتار؛ اسراییل چگونه از هوش مصنوعی برای قتل عام بهره می برد؟

کارخانه کشتار؛ اسراییل چگونه از هوش مصنوعی برای قتل عام بهره می برد؟