مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-10سياسي

چرا میثم تمار با شنیدن عاقبت خود از کوفه فرار نکرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه، در شب ششم مراسم عزاداری دهه سوم جمادی الاول در حسینیه همدانی ها با بیان اینکه در شناخت نشانه های مومنان، - حجت الاسلام انصاریان گفت: روزی امیرالمومنین(ع) به میثم تمار گفت بیا با هم قدمی بزنیم.

با هم کنار نخلی رفتند و حضرت به میثم گفت: به جرم باور کردن علی(ع)، تو را از همین نخل دار می زنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه، در شب ششم مراسم عزاداری دهه سوم جمادی الاول در حسینیه همدانی ها با بیان اینکه در شناخت نشانه های مومنان، درس های بسیار مفیدی برای زندگی قرار داده شده است، اظهار داشت: امام رضا(ع) می فرمایند ایمان مومن، گره قلبی با حقایق الهی است که از راه مطالعه یا شنیدن حاصل شده و مومنان از این طریق حق را یافته اند.

ما در این دنیا هرچه را می بینیم به آن باور و یقین داریم اما قرآن و اهل بیت(ع) آنچنان بر مبنای حقیقت و اصول با ما سخن می گویند که به ندیدنی ها هم یقین پیدا می کنیم.

**چرا میثم تمار با شنیدن عاقبت خود از کوفه فرار نکرد؟ وی ادامه داد: روزی امیرالمومنین(ع) که خود در قله ایمان و باور به حقایق بود، به میثم تمار گفت: بیا با هم قدمی بزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میثم تمار با شنیدن عاقبت خود از کوفه فرار نکرد؟

چرا میثم تمار با شنیدن عاقبت خود از کوفه فرار نکرد؟