مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-19ورزشي

نداشتن سالن اختصاصی کشتی، پاشنه آشیل ورزش ساری شده است


با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور نشان داد که ساری ظرفیت برگزاری رویدادهایی این چنینی را دارد ولی محدودیت در برخورداری از امکانات و عدم وجود سالن اختصاصی کشتی تبدیل به پاشنه آشیل کشتی ساری شده است که انتظار می رود استادیوم .

- ایسنا/مازندران سرپرست هیات کشتی ساری گفت: با برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور نشان داد که ساری ظرفیت برگزاری رویدادهایی این چنینی را دارد ولی محدودیت در برخورداری از امکانات و عدم وجود سالن اختصاصی کشتی تبدیل به پاشنه آشیل کشتی ساری شده است که انتظار می رود استادیوم بزرگ ماهفروجک در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گیرد.

سید ذوالفقار شریفی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک 2024 پاریس کشتی گیران ساروی توانستند 5 مدال رنگارنگ کسب کنند، خاطرنشان کرد :حسین اباذری در وزن 74 کیلوگرم توانست مدال طلا را کسب کند و همچنین یاسین رضایی در 61، محمد حسین محمدیان در 97 کیلوگرم و علی سوادکوهی در 86کیلوگرم، رضا چراغی در 125 کیلوگرم مدال برنز مشترک را کسب کردند.

وی افزود: مدیران شهرستانی و استانی به ویژه استاندار و فرماندار، شهردار در برگزاری این مسابقات تعامل خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن سالن اختصاصی کشتی، پاشنه آشیل ورزش ساری شده است

نداشتن سالن اختصاصی کشتی، پاشنه آشیل ورزش ساری شده است