مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-11فرهنگي

شاخص های ساترا برای معرفی پلتفرم برتر چیست؟


در جشنواره ای که ساترا به موازات جشنواره اش برپا خواهد کرد، به بهترین آثار از منظر «طی کردن روند سالم دریافت مجور» و شاخص های سلامت محتوا، همچنین بهترین پلتفرم ها به لحاظ «تعامل با مخاطب و تنوع کار»، - در جشنواره ای که ساترا به موازات جشنواره اش برپا خواهد کرد، به بهترین آثار از منظر طی کردن روند سالم دریافت مجور و شاخص های سلامت محتوا، همچنین بهترین پلتفرم ها به لحاظ تعامل با مخاطب و تنوع کار ، خدمات فنی برتر و امنیت بالا و اعمال کنترل والدین و رده بندی سنی جوایزی اهدا و به عنوان برگزیده معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که امروز صبح ـ دوشنبه ـ 20 آذر ماه برگزار شد، سعید مقیسه اعلام کرد که امسال از دهم تا سیزدهم دی ماه، دومین نمایشگاه در مصلی برگزار می شود و افتتاحیه ساعت 10 صبح دهم دی و اختتامیه نیز ساعت 15 سیزدهم دی ماه است.

رییس ساترا برپایی نمایشگاه رصتا که با حضور پلتفرم ها برگزار می شود را رویدادی در راستای هم گرایی و هم افزایی بین فعالان سکوها دانست.

در این نشست، حمایت مادی و معنوی از رسانه های صوت و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه رسانه ها، انتقال تجربه بین سکوها، جریان سازی برای تولید محتوای سالم و ایمن، برقراری ارتباط مخاطبان با مسوولان حوزه سکوهای خانگی، دریافت پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان، از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های ساترا برای معرفی پلتفرم برتر چیست؟

شاخص های ساترا برای معرفی پلتفرم برتر چیست؟