مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-29سياسي

اردوی فرهنگی ـ تربیتی «سنگر آسمانی» در فارس برگزار شد


مسئول کمیته مرکزی خادم الشهدای فارس از برگزاری اردوی فرهنگی- تربیتی «سنگر آسمانی» با حضور یک هزار و 340 دانش آموز در استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول کمیته مرکزی خادم الشهدای فارس از برگزاری اردوی فرهنگی- تربیتی سنگر آسمانی با حضور یک هزار و 340 دانش آموز در استان خبر داد.

حسام روشن ضمیر امروز، 8 آذر در جمع خبرنگاران از اجرای اردوی سنگر آسمانی در استان فارس خبر داد و گفت: این اردو ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان به عنوان بزرگترین برنامه فرهنگی تربیتی در استان فارس به مدت 11 روز برای انتقال مفاهیم و آموزه های ایرانی، اسلامی، انقلابی و مقاومت، ایثار و شهادت به صورت غیر مستقیم در قالب های تئاتر، دیالوگ و فضاسازی برگزار شد.

مسئول کمیته خادم الشهدای استان فارس افزود: اردوی سنگر آسمانی با حضور 50 نفر نیروی اجرایی و مشارکت قرارگاه جهادی عاشورا، کمیته خادمین الشهدا استان فارس، کمیته خادم الشهدای ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله(عج) شیراز همراه و با پشتیبانی و همکاری سازمان اردویی راهیان نور و گردشگردی سپاه فجر استان فارس و ثبت نام و اعزام نیرو توسط سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فجر فارس، در مرکز آموزش امام علی (ع) شیراز، روزانه میزبان 120 نفراز دانش آموزا در پایه های تحصیلی هفتم، هشتم و نهم بود که به طور کلی در این اردو، بیش از یک هزار و 340


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی فرهنگی ـ تربیتی «سنگر آسمانی» در فارس برگزار شد

اردوی فرهنگی ـ تربیتی «سنگر آسمانی» در فارس برگزار شد