مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-09اقتصادي

نصب بیش از 17 کنتور هوشمند فهام در استان فارس


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نصب 17 هزار و 907 کنتور هوشمند فهام در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از نصب 17 هزار و 907 کنتور هوشمند فهام در این استان خبر داد.

علیرضا اسکندری امروز، 18 آذرماه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 هزار و 907 دستگاه کنتور هوشمند فهام جهت کلیه مشترکان اعم از خانگی، کشاورزی، اداری و .

در محدوده شهرستان های تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نصب و راه اندازی شده است که امیدواریم این تعداد تا پایان سال جاری به 29هزار و 400 کنتور برسد.

وی، بر نقش موثرکنتورهای هوشمند در مدیریت مصرف برق تأکید کرد و افزود: در تابستان سال جاری با نصب کنتورهای هوشمند طرح فهام به طور متوسط روزانه بیش از 435مگاوات برق در ساعات اوج مصرف برق صرفه جویی شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: در راستای طرح سراسری هوشمندسازی لوازم اندازه گیری، تاکنون بیش از34 هزارکنتور مشترکان دیماندی درحوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تعویض شده است.

وی تصریح کرد: با نصب کنتورهای هوشمند در تلاش هستیم تا در آینده، اطلاعات مصرف مشترکان نیز به صورت لحظه ای در اختیار آن ها قرار گیرد تا مشترک نیز بتواند از میزان برق مصرفی آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب بیش از 17 کنتور هوشمند فهام در استان فارس

نصب بیش از 17 کنتور هوشمند فهام در استان فارس