مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-09اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 455 پروژه عمرانی طی دهه فجر در شیراز


قائم مقام شهرداری شیراز از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 455 میلیارد پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان طی ایام دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس قائم مقام شهرداری شیراز از افتتاح و کلنگ زنی بیش از 455 میلیارد پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان طی ایام دهه فجر امسال خبر داد.

آرش فرج زاده امروز، 18 آذرماه در آیین عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) با بیان اینکه شهرداری شیراز امروز یکی از پرتوان ترین شهرداری ها در حوزه عمران در سطح کشور است، گفت: در دهه فجر امسال بیش از 455 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان را افتتاح و کلنگ زنی خواهیم کرد.

قائم مقام شهردار شیراز بیان کرد: اگرچه انتقال اعتبارات عمرانی به خارج از شهر کار دشورای است اما شورا و شهرداری شیراز تلاش کرده اند تا این پروژه به ثمر برسد.

وی اظهار کرد: از دیرباز و به ویژه سال های اولیه جنگ تحمیلی، قرابت و نزدیکی بین شیرازی ها و خوزستانی ها تقویت و ارتباط نزدیکی و حسنه ای بین این دو شهر برقرار شد.

فرج زاده با بیان اینکه یاد و خاطره دفاع مقدس بین شیرازی ها و مسئولان این کلان شهر همواره وجود داشته است، افزود: با اهتمام شورای اسلامی شهر شیراز، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 455 پروژه عمرانی طی دهه فجر در شیراز

افتتاح و کلنگ زنی بیش از 455 پروژه عمرانی طی دهه فجر در شیراز