مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:402023-12-06سياسي

دادستان ها باید بر اجرای قانون سازمان پدافند غیرعامل نظارت کنند


ما به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی هستیم و سازمان پدافند غیرعامل به دنبال پیشگیری و مقابله با تهدیدات دشمن در ابعاد مختلف است.

- دادستان کل کشور گفت: ما به دنبال پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی هستیم و سازمان پدافند غیرعامل به دنبال پیشگیری و مقابله با تهدیدات دشمن در ابعاد مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز با حجت الاسلام والمسلمین موحدی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که عباسی مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات و رییس دفتر دادستان کل و تعدادی از معاونین سازمان پدافند غیرعامل حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین موحدی مسئله پدافند غیرعامل را از ضروریات کشور دانست و گفت: اینکه ما در تقویم خود هفته ای را به این موضوع اختصاص داده ایم نشان دهنده اهمیت وجود این سازمان است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درخصوص پدافند غیرعامل گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده اند پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود؛ لذا هشتم آبان ماه سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است و این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ها باید بر اجرای قانون سازمان پدافند غیرعامل نظارت کنند

دادستان ها باید بر اجرای قانون سازمان پدافند غیرعامل نظارت کنند