مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20سياسي

ثبت ملی روز مشهد در تقویم کشور کاری زمان بر است


معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: 10 دی ماه روز ملی مشهد در شورای اسلامی شهر تصویب شده و سپس در شورای فرهنگی استان مورد تایید قرار گرفته است، - ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: 10 دی ماه روز ملی مشهد در شورای اسلامی شهر تصویب شده و سپس در شورای فرهنگی استان مورد تایید قرار گرفته است، اما کار تایید کشوری آن زمان بر است و به این سرعت انجام نمی شود.

جلیل بامشکی در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات بررسی 150 نامزد دریافت نشان مشهد الرضا(ع)، اظهار کرد: طبق آیین نامه مصوب شورای اسلامی شهر در خصوص اهداء نشان مشهدالرضا(ع) 8 کارگروه تشکیل شد که هر کار گروه در حوزه تخصصی خود اقدام به شناسایی افرادی که حائز دریافت این نشان باشند کرده است.

وی اضافه کرد: این نامزدها می توانند افراد یا موسسه ها، تشکل ها و نهادهای مردم نهاد باشند که خدمتی شایسته برای مشهد انجام داده اند، طی فرآیندهایی شناسایی شدند و سپس از میان افرادی که شناسایی شدند کارگروه ها حداقل 8 و حداکثر 16 نفر را معرفی می کنند که منتهی به معرفی 150 نامزد شده است.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد تصریح کرد: این 150 نامزد در کمیسیون تطبیق مورد بررسی قرار می گیرند و اگر با آن ویژگی ها و شاخصه هایی که در آیین نامه وجود دارد، تطابق داشته باشد مورد پذیرش قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ملی روز مشهد در تقویم کشور کاری زمان بر است

ثبت ملی روز مشهد در تقویم کشور کاری زمان بر است