مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-13سياسي

سال گذشته توطئه دشمنان ایران با بصیرت مردم شکست خورد


دشمنان سال گذشته امیدوار و دلخوش به آسیب زدن به ملت ایران بودند ولی با بصیرت، هوشیاری و همراهی مردم و درایت مسئولان و مقام معظم رهبری تمامی توطئه های آن ها نقش بر آب شد و امروز خود آن ها در منجلاب نابودی قرار گرفته و به فکر احیا و بازسازی .

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: دشمنان سال گذشته امیدوار و دلخوش به آسیب زدن به ملت ایران بودند ولی با بصیرت، هوشیاری و همراهی مردم و درایت مسئولان و مقام معظم رهبری تمامی توطئه های آن ها نقش بر آب شد و امروز خود آن ها در منجلاب نابودی قرار گرفته و به فکر احیا و بازسازی هستند که این مهم هم اتفاق نخواهد افتاد.

فت: محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه 22 آذر در جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان شهدای جوادنیا اظهار کرد: امنیت مهمترین نیاز هر جامعه و مهمترین وظیفه حکومت هاست و در نظام جمهوری اسلامی این مهم با درایت، تدبیر و تلاش نیروهای مسلح تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه بیان کرد: به تعبیر مردم و تأیید دوستان و حتی اذعان دشمنان و بدخواهان، امنیت در جمهوری اسلامی به با کیفیت ترین شکل ممکن ارائه می شود و خوشا با حال کسانی که در تمامی شئون در تأمین این نیاز اساسی و این کالای پراهمیت نقش آفرینی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته توطئه دشمنان ایران با بصیرت مردم شکست خورد

سال گذشته توطئه دشمنان ایران با بصیرت مردم شکست خورد