مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:362023-12-02سياسي

نگاهی به رقابت های روز نخست مسابقات سراسری قرآن در بجنورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از ستاد خبری چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، نخستین روز از رقابت های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، روز گذشته جمعه 10 آذرماه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی داریوش شهر بجنورد و با رقابت در دو رشته دعاخوانی و هم خوانی و مدیحه سرایی بخش نغمات دینی آقایان برگزار شد.

رشته دعاخوانی این بخش پیش از ظهر تا وقت شبانگاهی ظهر و عصر و بخش هم خوانی و مدیحه سرایی، بعدازظهر تا وقت شبانگاهی مغرب و عشاء برگزار شد که در رشته دعاخوانی، 15 نفر و در رشته همخوانی و مدیحه سرایی 16 گروه با یکدیگر مسابقه دادند.

رشته دعاخوانی را یک گروه از کارشناسان قرآنی به ریاست محمدحسین سعیدیان و قضاوت رشته همخوانی و مدیحه سرایی را گروه دیگری به ریاست غلامرضا شاه میوه اصفهانی به عده داشت، همچنین مسئولیت فنی هر دو گروه را سید احمد مقیمی عهده دار بود.

 از نکات بارز داوری روز نخست مسابقات، مشترک بودن برخی از داوران نظیر محمدرضا پورزرگری، حیدر کسمایی در هر دو رشته بود که در زمان فشرده صبح و عصر در اتاق مجاور سالن مسابقات گرد هم آمدند وبر اساس نکات فنی مدرج در آیین نامه مسابقات اجرای متسابقان را داوری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به رقابت های روز نخست مسابقات سراسری قرآن در بجنورد

نگاهی به رقابت های روز نخست مسابقات سراسری قرآن در بجنورد