مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-17دانش

گسترش طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان


تمام تلاشمان را می کنیم تا طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان را گسترش دهیم تا نخبگان ما و داوطلبانی که رتبه های برتر را کسب می کنند، - وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان را گسترش دهیم تا نخبگان ما و داوطلبانی که رتبه های برتر را کسب می کنند، بتوانند بورسیه شده و نگران آینده شغلی خود نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری گفت: اقدامات متعددی برای نگه داشتن نخبگان صورت گرفته و نخبگان خارج از کشور نیز از طریق شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی می شوند.

محمدعلی زلفی گل با اشاره به مسئله نخبگان فارغ التحصیل شده از دانشگاه ها و مسئله استخدام آن ها اظهار داشت: دانش آموختگانی که مورد تایید بنیاد ملی نخبگان باشند یا جایزه شهید شهریاری را کسب کرده باشند، خارج از فراخوان به دانشگاه ها معرفی می شوند و در دانشگاه ها جذب می شوند.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، وی ادامه داد: امسال ما تمام تلاشمان را می کنیم تا بورس صنعت را گسترش دهیم تا نخبگان ما و داوطلبانی که رتبه های برتر را کسب می کنند، بتوانند بورسیه شده و نگران آینده شغلی خود نباشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان

گسترش طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان