مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-16سياسي

رسیدگی در اسرع وقت به حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی


رییس سازمان امور مالیاتی کشور درباره حواشی و ابهامات نشست مهر ماه مدیران این سازمان، دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت ها و مراقبت های آتی را صادر کرد.

- رییس سازمان امور مالیاتی کشور درباره حواشی و ابهامات نشست مهر ماه مدیران این سازمان، دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت ها و مراقبت های آتی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی موحدی بکنظر، سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور درباره حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی در مهر ماه سال جاری در شیراز اظهار کرد: در پی برگزاری همایش مدیران کل سازمان امور مالیاتی، ابهاماتی درباره هزینه های همایش در فضای مجازی مطرح شد که رییس محترم سازمان در ابلاغی به مدیران نظارتی سازمان یعنی حراست، بازرسی و دادستانی مالیاتی دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت ها و مراقبت های آتی را صادر کردند.

وی به جزییات انتشار این حواشی در رسانه ها و واکنش سازمان امور مالیاتی به آن پرداخت و در ادامه گفت: بخشی از اطلاعات و تفاسیر منتشر شده مخدوش است اما در خصوص بخشی از هزینه ها نیز باید گفت که با توجه به امکان صرفه جویی و غیرقابل قبول بودن همین حد از عدم صرفه جویی در دولت مردمی، مسئول مرتبط در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی در اسرع وقت به حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی

رسیدگی در اسرع وقت به حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی