موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماع
مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-08سياسي

شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت است


شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت به پیش می رود و وعده الهی این است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا هم آنها را یاری خواهد کرد و قطعاً پیروزی با مظلومان جهان است.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت به پیش می رود و وعده الهی این است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا هم آنها را یاری خواهد کرد و قطعاً پیروزی با مظلومان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نمازجمعه امروز در ایلام با اشاره به کشف فساد بیش از 3 میلیارددلاری شرکت واردات چای در کشور، اظهار کرد: از دولت سیزدهم که پیگیر چنین مواردی بوده قدردانی می شود، جای تعجب دارد که برخی ها به دولت برای این کار ارزشمند هجمه می کنند، دولتی که برای مبارزه با فساد و رانت خواری با تمام توان به میدان آمده است و می خواهند این دولت را تخریب و تضعیف کنند.

وی با تأکید بر لزوم برخورد قاطع، بازدارنده و سریع با عوامل این فساد، تصریح کرد: در هر جایی که سرنخی از فساد اقتصادی و اداری در کشور مشخص شود محدود به همان نقطه نیست و عقبه دارد و باید مسئولان مربوطه بررسی کرده و همه عوامل تأثیرگذار شناسایی و مورد مجازات بازدارنده قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت است

شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت است