مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-12ورزشي

واکنش نصیرزاده به محرومیت تماشاگران تراکتور، دلخوشی مردم آذربایجان را نگیرد


بیش از هر زمان دیگری به حضور هواداران مان نیاز داریم و پیگیر مساعدت و بازنگری کمیته انضباطی در خصوص محرومیت هواداران مان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، هوشنگ نصیرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به تأیید حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، محرومیت تعلیقی باشگاه تراکتور به صورت خودکار فعال شد و کمیته انضباطی نیز طی نامه ای این موضوع را به سازمان لیگ ابلاغ کرده است.

بلافاصله برای پیگیری موضوع در فدراسیون فوتبال حضور یافتیم و به صورت حضوری و مکتوب به حکم صادر شده اعتراض کرده ایم.

حضور در ورزشگاه و تماشای بازی های تراکتور دلخوشی مردم آذربایجان بوده و امیدوارم مسئولان امر در خصوص محرومیت هواداران تراکتور بازنگری کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال ابتدای فصل به باشگاه ها توصیه کرده تا از بیانیه نویسی اجتناب کنند؛ ما نیز در این زمینه به دور از شلوغ کاری کارمان را انجام می دهیم و همواره اتفاقات رخ داده در دیدارهای بیرون از خانه را از طریق مسئولان امر پیگیری می کنیم.

  مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: پس از دو برد ارزشمند، جوّ حاکم بر تیم فوق العاده است و اگر بازی با پیکان در حضور تماشاگران برگزار شود؛ بسیاری از هواداران این دیدار را از نزدیک تماشا خواهند کرد و قطعاً حضور و حمایت آنان به تیم کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نصیرزاده به محرومیت تماشاگران تراکتور، دلخوشی مردم آذربایجان را نگیرد

واکنش نصیرزاده به محرومیت تماشاگران تراکتور، دلخوشی مردم آذربایجان را نگیرد