مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-20سياسي

مجلس برای لایحه مدیریت تعارض منافع اولویت قائل شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه لایحه مدیریت تعارض منافع در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی است، از هیات رییسه مجلس خواست با یک اولویت بندی این لایحه بررسی و به تصویب برسد.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه لایحه مدیریت تعارض منافع در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی است، از هیات رییسه مجلس خواست با یک اولویت بندی این لایحه بررسی و به تصویب برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان در نشست تخصصی ظرفیت ها و قابلیت های شفافیت و تعارض منافع در تحول اداری که روز گذشته در سالن شیخ فضل اله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تسلیت شهادت جمعی از مردم مظلوم غزه، از فساد به عنوان پدیده ای چند وجهی و جرمی سازمان یافته و فراملی یاد کرد که کشورهای مختلفی را درگیر کرده است و گفت: به همین جهت در جامعه جهانی، کنوانسیونی به عنوان کنوانسیون مبارزه با فساد به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای این موضوع، به تصویب رسیده که کشور ما نیز به آن پیوسته و قوانین و مقررات آن جزو قوانین داخلی ما نیز محسوب می شود.

وی در ادامه به کنوانسیون های بین المللی دیگر در خصوص مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: در بخش هایی از مقررات کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان یافته و حتی کنوانسیون مبارزه با قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای لایحه مدیریت تعارض منافع اولویت قائل شود

مجلس برای لایحه مدیریت تعارض منافع اولویت قائل شود