مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-11سياسي

دومین جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان جنوبی برگزار می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج خبر داد.

- حاشیه به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسنعلی فولادی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور، جشنواره صنایع دستی بسیج در استان و با همکاری معاونت صنایع دستی، بسیج هنرمندان و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل برگزار می شود.

  وی افزود: این رویداد به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت در نیمه نخست دی ماه در خراسان جنوبی هم زمان با سراسر کشور با رویکرد حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و هم افزایی هنرمندان و صنعتگران بسیجی در رشته صنایع دستی به ویژه در مناطق کم تر برخوردار به منظور احیای هنر صنایع دستی و هنرهای منسوخ شده، برگزار خواهد شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی ادامه داد: فراخوان این جشنواره و نمایشگاه  به زودی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی منتشر و نحوه شرکت هنرمندان و ارزیابی و داوری آثار، زمان ارسال آثار و چگونگی شرکت در نمایشگاه اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان جنوبی برگزار می شود

دومین جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان جنوبی برگزار می شود