مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-24سياسي

امام جمه شیراز: طوفان الاقصی هیمنه اسراییل را درهم شکست


عملیات طوفان الاقصی طومار رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم پیچید و تمام یال و کوپال نظام سلطه و رژیم صهیونیستی ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: عملیات طوفان الاقصی طومار رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم پیچید و تمام یال و کوپال نظام سلطه و رژیم صهیونیستی ریخت، قطعا اسراییل جنایتکار هرچه عمق جنایات خود در غزه را بیشتر کند و خون انسان های بی گناه بیشتری را بر زمین بریزد برای این رژیم خونخوار آبروریزی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در جریان عملیات طوفان الاقصی یک هزار و 200 نیروی مبارز فلسطینی در مقابل تمام لشکر اسراییل پیروز شد و قطعا سرنوشت این رژیم اشغالگر شکست به دست خود مردم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل (ره) گفت: حکومت جمهوری اسلامی که مردم خودشان آنرا شکل داده اند باید همواره مردمی باشد و بنا نیست که مردم کنار گذاشته شوند و فقط عده ای حکومت کنند.

آیت الله دژکام افزود: امروز بخش بزرگی از بحث مردم سالاری دینی مد نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب با بسیج تامین می شود و ما در طول این چهار دهه بارها دیده ایم که هر گاه خطری خواسته متوجه نظام شود بسیج یعنی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمه شیراز: طوفان الاقصی هیمنه اسراییل را درهم شکست

امام جمه شیراز: طوفان الاقصی هیمنه اسراییل را درهم شکست