مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-14سياسي

اصلاح طلبان سرمایه اجتماعی خود را از دست داده اند


دولت با خالص سازی می خواهد برخی نمایندگان مانند آقای پزشکیان در مجلس آینده نباشند و مجلس کاملا دست جبهه پایداری باشد تا ناکارآمدی خود را اینگونه پوشش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، در روزهایی که اصلاح طلبان بلاتکلیف منتظر اعلام اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان انتخابات از سوی هیات های نظارت هستند، محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان، در تحلیل عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو گفته اصلاح طلبان به دو گروه تقسیم می شوند؛ عده ای از آن ها اعتقاد به تحریم انتخابات دارند اما عده ای دیگر حیات خود را وابسته به حضور در انتخابات و مشارکت می دانند، مطابق اخبار واصله آن ها تا حدودی تهران به یک لیست واحد رسیده اند و این می تواند اصولگرایان را نسبت به لزوم وحدت هوشیار سازد.

این اظهارات با واکنش هایی از سوی اصلاح طلبان روبه رو شد.

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین بیان کرد: اصلاح طلبان باید تا روز آخر اعلام نتایج نهایی تایید صلاحیت ها و اعلام نظر شورای نگهبان در دی ماه صبر کرده و ببینند کاندیدای دارند یا خیر و سپس تصمیم گیری کنند.

وی همچنین تاکید کرد: اصلاح طلبان ابزار لازم برای حضور در انتخابات و معرفی کاندیدای حداکثری و حداقلی برای ارائه لیست را از دست داده و از صحنه رقابت انتخاباتی حذف شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان سرمایه اجتماعی خود را از دست داده اند

اصلاح طلبان سرمایه اجتماعی خود را از دست داده اند