مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-09سياسي

سردار تنگسیری: هر کسی خیانت کند، سزایش را خواهد دید


سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه حق نداریم در مقابل دشمن بترسیم و عقب نشینی کنیم ، تصریح کرد: باید در برابر دشمن شجاعانه قد کشید و ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ،سردار تنگسیری در یادواره سردار شهید ییلاقی و وداع با پیکرهای مطهر 8 شهید گمنام با اشاره به اینکه در خیمه شهدا هستیم و شهدا در قیامت شفاعت کننده ما هستند و دست مان را خواهند گرفت، افزود: ششمین سالگرد دلاورمردی را تجلیل می کنیم که تمام وجودش صرف انقلاب و اسلام شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآور شد: ملت ما راه و مسیر حق را در پیش گرفته است و در این راه حق پیروزیم و پشتوانه ما شهدای هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 10 هزار و 400 شهید مازندران و 800 شهید بهشهر افزود: سردار شهید حاج علی ییلاقی 34 سال در کسوت جانبازی 80 درصد لنگری برای جوانان و نسل های بعدی شدند.

سردار تنگسیری گفت: سردار شهید ییلاقی، فرمانده در میدان و مرد میدان بود که با رنج جانبازی خم به ابرو نیاورد و باید از بیابان های دوران دفاع مقدس از دلاورمردی های مرد خاکی در مرز خاکریزها بپرسیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: شهید ییلاقی فردی باهوش و با زکاوت، صبور، مهربان، ولایت مدار و خوش فکر در میادین جنگ کردستان و جبهه میانی و جنوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: هر کسی خیانت کند، سزایش را خواهد دید

سردار تنگسیری: هر کسی خیانت کند، سزایش را خواهد دید