مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-10اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد تومان برای تجهیز پایانه صادراتی استان کردستان


رییس سازمان تعاون روستایی استان کردستان با بیان اینکه علی رغم این همه ظرفیت بخش کشاورزی، تاکنون پایانه صادراتی در استان ایجاد نشده بود، گفت: - بهرام کوشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی استان کردستان دارای 242 اتحادیه تعاونی بوده که 542 نفر در این تعاونی ها به صورت مستقیم و 800 نفر به صورت غیرمستقیم در این تعاونی ها مشغول به کار هستند.

رییس سازمان تعاون روستایی استان کردستان به عرضه محصولات روستایی در سطح 70 فروشگاه تعاون روستایی اشاره کرد و گفت: از این تعداد 24 فروشگاه مجهز به فروشگاه اترک شده اند و در آینده نزدیک اکثر فروشگاه های به اترک مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت روستابازارها در سطح استان کردستان هم، یادآور شد: روستابازار در سنندج با 94 غرفه، در قروه با 14 غرفه و در دیواندره با 24 غرفه فعال است، در سقز با 31 غرفه در حال راه اندازی است و در کامیاران نیز مکان یابی آن انجام شده و با همکاری شورای شهر سنندج دومین روستابازار نیز در این شهر راه اندازی خواهد شد.

رییس سازمان تعاون روستایی استان کردستان با بیان اینکه علی رغم این همه ظرفیت بخش کشاورزی، تاکنون پایانه صادراتی در استان ایجاد نشده بود، اظهار کرد: خوشبختانه در سفر اخیر هیئت دولت به کردستان 200 میلیارد تومان برای تجهیز این پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد تومان برای تجهیز پایانه صادراتی استان کردستان

اختصاص 200 میلیارد تومان برای تجهیز پایانه صادراتی استان کردستان