مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-07دانش

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور ممسنی برگزار شد


همزمان با فرا رسیدن روز گرامیداشت مقام دانشجو یادواره شهدای دانشجو با محوریت نکوداشت دانشجوی شهید «پوریا خوشنام» امروز، 16 آذرماه در دانشگاه پیام نور مرکز نورآباد ممسنی برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با فرا رسیدن روز گرامیداشت مقام دانشجو یادواره شهدای دانشجو با محوریت نکوداشت دانشجوی شهید پوریا خوشنام امروز، 16 آذرماه در دانشگاه پیام نور مرکز نورآباد ممسنی برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور فارس در این مراسم با اشاره به حوادث 16 آذر گفت: وقتی در سال 1332 آمریکا با کودتا و سرکوب نهضت مردمی، شاه را بر قدرت نشاند چند ما نگذشته بود که با ورود وزیر خارجه آمریکا به کشور سه دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به وقایع استکباری پیش آمده به شهادت رسیدند.

محسن جاجرمی زاده با بیان اینکه همه ما جنبش دانشجویی قبل از انقلاب را مبارزه با سلطه استکبار و استبداد می شناسیم، افزود: در مقاطع پس از انقلاب نیز دانشجویان ما نقش آفرینی کرده و برای استقلال و آزادی کشور و همچنین در موضوعات مربوط به عدالت محوری و مبارزه با فساد نقش ویژه ای را بر عهده گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان و جوانان باید در جهاد تبیین نیز پیشگام باشند، گفت: دانشجویان ما با افزایش توان علمی و بینش و بصیرت علیه استکبار و نظام سرمایه داری انسجام ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور ممسنی برگزار شد

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام نور ممسنی برگزار شد