مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-12سياسي

سال آینده باید همسان سازی 40 درصدی حقوق بازنشستگان انجام شود


جعفر قادری نماینده شیراز در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1403 گفت: در موضوع همسان سازی با منابعی که امروز برآورد می شود، نگرانی هایی وجود دارد اما فکر می کنم از سوی مجلس امکان جابجایی منابع وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران؛ جعفر قادری نماینده شیراز در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه 1403 در صحن علنی مجلس در موافقت، گفت: رشد 18 درصدی که در درآمدها پیش بینی شده است یک بودجه انقباضی است و در شرایط تورمی موجود، جهت گیری درستی است.

باید توجه داشت که شاید دیگر رشد بیشتر از 50 درصدی مالیات ها امکان پذیر نباشد و اگر بخواهیم بیشتر از این عدد مالیات ها را اضافه کنیم در شرایط رکودی موجود، رکود افزایش می یابد.

درآمدهای نفتی هم به گونه ای است که هم ظرفیت تولید نداریم و هم اینکه تحرک ها و فشارهای خارجی اجازه فعالیت بیشتر نمی دهد و در نتیجه در این دو منبع عمده بودجه با محدودیت مواجه هستیم.

تلاش دولت برای کاهش کسری تراز عملیات، سرمایه ای و مالی و بهبود این ترازها است که بتوانیم مسیری منطقی را در بودجه داشته باشیم.

دولت تلاش داشته که بودجه اش با سیاست های کلی برنامه انطباق داشته باشد.

در موضوع همسان سازی با منابعی که امروز برآورد می شود، نگرانی هایی وجود دارد اما فکر می کنم از سوی مجلس امکان جابجایی منابع وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده باید همسان سازی 40 درصدی حقوق بازنشستگان انجام شود

سال آینده باید همسان سازی 40 درصدی حقوق بازنشستگان انجام شود