مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-10سياسي

دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسل دوم نوابغ روزگار هستند


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش ملی تجلیل از رتبه های برتر کشوری آزمون سراسری سال 1402 که امروز 19 آذرماه در سالن اجتماعات هتل هویزه برگزار شد، - گفت: دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسل دوم نوابغ روزگارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: به طور حتم این توفیق ها برای این عزیزان در کنکور در طول دوره دانشجویی آنها هم تداوم خواهد داشت و در بررسی های انجام شده نرخ معدل های الف برای شرکت کنندگان حوزه ایثارگری حدود 40 درصد است.

وی افزود: دانش آموزان شاهد و ایثارگر پرتلاش تر و کوشاتر از بقیه دانش آموزان هستند زیرا این ها نسل دوم نوابغ روزگارند که پدرانشان به خاطر درک درست از موقعیت، با هوش و استعدادی که داشتند، در کنار توکل به خدا و اخلاص، اقدام و ابتکار بسیاری در دفاع مقدس به انجام رساندند.

دکتر قاضی زاده ادامه داد: ما 3100 شهید دانشجو داشتیم که بسیاری از آنها نابغه بودند؛ مثل شهید محسن حاجی بابا، محسن رضایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی، محمد حسین اوحدی و مهران بلورچی، این افراد از نوابغ کنکور زمان خود بودند، این طور نبوده که شهدای ما به لحاظ علمی و تحصیلی در سطح بالایی نباشند بلکه بسیاری تحصیل را رها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسل دوم نوابغ روزگار هستند

دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسل دوم نوابغ روزگار هستند