مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-10سياسي

ضرورت توجه به تربیت سرمایه های آینده کشور


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مهمترین مسأله تربیت سرمایه های آینده است گفت: رفتار معلم ها گاهی از رفتار پدر و مادر در شکل گیری اندیشه و تفکر دانش آموزان تأثیرگذاری بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجلن، آیت الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تربیت دانش آموزان حساسیت خاص خودش را دارد و باید به این مهم بیش از پیش توجه ویژه کرد، اظهار داشت: نیروی های آینده کشور در مدارس ساخته می شوند بنابراین می طلبد به فعالیت هایی که فرهنگیان و مسوولان آموزش و پرورش در مدارس انجام می دهند، توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مهمترین مسأله تربیت سرمایه های آینده کشور است و بیان داشت: رفتار معلمان گاهی از رفتار پدر و مادر در شکل گیری اندیشه و تفکر دانش آموزان تأثیرگذاری بیشتری دارد.

وی به اهمیت اقامه نماز در مدارس و ترویج و تشویق دانش آموزان به نماز اشاره کرد و گفت: روش های متعددی برای جذب دانش آموزان برای اقامه نماز در مدارس باید به کار گرفته شود تا اهمیت این موضوع برای این نسل بیشتر تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تربیت سرمایه های آینده کشور

ضرورت توجه به تربیت سرمایه های آینده کشور