مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-08اقتصادي

ضرب الاجل استاندار به دستگاه های اجرایی برای پیشبرد مسکن ملی در لرستان


استاندار لرستان با تعیین ضرب الاجل 72 ساعته به منظور پاسخ استعلامات طرح های نهضت ملی مسکن به دستگاه های اجرایی دستور داد.

- به گزار خبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، که در محل استانداری لرستان برگزار شد، به تامین زمین برای شهرهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز و ازنا در راستای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت اشاره و اظهار کرد: زمین های مختلفی در شهرهای استان توسط راه و شهرسازی شناسایی که پس از بررسی فنی توسط کاشناسان متخصص در این کارگروه برای تصویب مطرح شد.

وی با بیان اینکه این طرح ها در برخی شهرها مانند ازنا و الیگودرز در قالب الحاق به حریم شهرها و برخی از شهرهای دیگر در راستای ایجاد و راه اندازی شهرهای مولد مطرح شدند، افزود: مواردی که استعلام آنها تکمیل بود؛ تصویب و برای دیگر بخش ها دستگاه ها موظفند بصورت ضرب الاجل طی 72 ساعت آینده پاسخ استعلام ها را تهیه کرده تا در شورای برنامه ریزی استان جهت تصویب نهایی مطرح شوند.

استاندار لرستان به شرایط خاص توپوگرافی استان اشاره کرد و با تاکید براینکه دستگاه ها باید با نگاه مثبت همه جوانب را بررسی و شرایط لازم برای توسعه خدمات زیرساختی را فراهم کنند تا همکاری لازم را داشته باشند، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل استاندار به دستگاه های اجرایی برای پیشبرد مسکن ملی در لرستان

ضرب الاجل استاندار به دستگاه های اجرایی برای پیشبرد مسکن ملی در لرستان