مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-18اجتماعي

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری یزد برای هفته حمل و نقل عمومی


واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه های متنوعی و آموزنده ای را برای ترویج حمل و نقل همگانی به مناسبت هفته حمل و نقل عمومی تدارک دیده است.

- ایسنا/یزد واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه های متنوعی و آموزنده ای را برای ترویج حمل و نقل همگانی به مناسبت هفته حمل و نقل عمومی تدارک دیده است.

حسین حاتمی رییس اداره آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به انتخاب شعار انتخاب امروز برای فردایی بهتر برای هفته حمل و نقل عمومی که از امروز 27 آذرماه آغاز می شود، گفت: متاسفانه امروزه مشکلاتی نظیر ترافیک، آلودگی هوا و آلودگی صوتی، گریبان شهروندان را گرفته است و به همین سبب نیز امروز با یک انتخاب درست می توانیم موضوع ترافیک و آلودگی ها را با استفاده شهروندان از حمل و نقل همگانی کنترل کرد.

وی افزود: برای این که شهروندان یزدی در جریان اهمیت بالای حمل و نقل همگانی قرار بگیرند، ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد محتواهای متنوع و مناسبی را در قالب پوستر، موشن گرافی و کلیپ رئال در راستای فرهنگ سازی حمل و نقل عمومی برای انتشار در صدا و سیما، فضای مجازی و اکران در فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری یزد برای هفته حمل و نقل عمومی

تشریح برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری یزد برای هفته حمل و نقل عمومی