مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-16دانش

کارگروه «صنعت و دانشگاه» در شهرستان قشم ایجاد می شود


کارگروه «صنعت و دانشگاه» برای تقویت ارتباط و تعاملات میان جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور در شهرستان قشم ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه آزاد واحد قشم گفت: کارگروه صنعت و دانشگاه برای تقویت ارتباط و تعاملات میان جامعه صنعتی و دانشگاهی کشور در شهرستان قشم ایجاد خواهد شد.

محمد حیدری نارمندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه، اظهار کرد: برای تحقق توسعه پایدار باید ارتباط میان دانشگاه و صنعت به بالاترین میزان خود برسد و توسعه این دو به صورت همگام پیش برود.

وی، پژوهش را یکی از راه های تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت دانست و عنوان کرد: دانشگاه باید از چالش های علمی و پژوهشی صنعت آگاهی داشته باشد تا بتواند با تحقیق و پژوهشی علمی راهکارهای مختلفی را ارائه کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قشم خاطرنشان کرد: صنایع هم باید از ظرفیت ها و توانمندی دانشگاه ها آگاه باشند تا نیازهای علمی خود را برای دانشگاه ها ارائه کنند به همین جهت است که هر چه تعاملات میان دانشگاه و صنعت تقویت شود اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.

حیدری نارمندی، با اشاره به طرح پویش اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان در صنایع، گفت: دانشگاه آزاد قشم پتانسیل های بالایی برای پاسخگویی به نیازهای علمی و انسانی صنایع دارد که در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه «صنعت و دانشگاه» در شهرستان قشم ایجاد می شود

کارگروه «صنعت و دانشگاه» در شهرستان قشم ایجاد می شود