مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-21اقتصادي

بازدید وزیر نفت از دکل اکتشافی در میدان گازی «زیار» گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت،  عصر  پنجشنبه از دکل حفاری اکتشافی در میدان «زیار» گلستان بازدید کرد و از وضع حفاری در این میدان مطلع شد.

- بازدید وزیر نفت از دکل اکتشافی در میدان گازی زیار گلستان همزمان با دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان گلستان، وزیر نفت عصر امروز پنجشنبه  از دکل حفاری اکتشافی در میدان زیار  استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت،  عصر  پنجشنبه از دکل حفاری اکتشافی در میدان زیار گلستان بازدید کرد و از وضع حفاری در این میدان مطلع شد.

گفتنی است؛ این دکل هم اکنون در موقعیت میدان گازی زیار در استان گلستان مستقر شده و تا عمق حدود  4 هزار و 64 متری زمین برای رسیدن به گاز حفاری کرده و در حال آماده سازی شرایط برای آغاز عملیات آزمایشی مرحله به مرحله است.

رییس منطقه حفاری پهنه زیار در خصوص آخرین وضعیت این دکل اکتشافی گفت:  هم اکنون بیش از 140 حفارمرد شرکت پدکس روی این دکل حفاری در میدان گازی زیار فعالیت می کنند و بر اساس مطالعات اولیه به نظر می رسد تا پایان امسال اخبار خوشی از ذخیره گازی این میدان منتشر شود.

یوسف رضا اکبری افزود: با قطعی شدن نتیجه اکتشاف ها در پهنه زیار ، این میدان سومین میدان هیدروکربوری اثبات شده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر نفت از دکل اکتشافی در میدان گازی «زیار» گلستان

بازدید وزیر نفت از دکل اکتشافی در میدان گازی «زیار» گلستان