مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-01سياسي

داغ انحراف جهان اسلام حضرت زهرا را کشت


امام جمعه موقت یزد با اشاره به عملکرد نامناسب جهان اسلام در جریان جنگ غزه، این کوتاهی را نشات گرفته از انحراف جهان اسلام که از ظلم به حضرت زهرا(سلام الله علیها) آغاز شد، - ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با اشاره به عملکرد نامناسب جهان اسلام در جریان جنگ غزه، این کوتاهی را نشات گرفته از انحراف جهان اسلام که از ظلم به حضرت زهرا(سلام الله علیها) آغاز شد، دانست.

آیت الله سید ناصر محمدی امروز جمعه دهم آذرماه در خطبه های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملا اسماعیل اقامه شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و پرهیز از گناه، ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها را تسلیت گفت و در خطبه‎های نخست به تبیین فرازهایی از خطبه آن حضرت پرداخت.

وی با اشاره به حوادث این روزهای غزه، گفت: جهان اسلام به رغم برخورداری از قدرت بالا، در این حوادث به خوبی عمل نکرد و این در حالی بود که مردم جهان در مناطق مختلف و حتی کشورهای غیرمسلمان جنایات رژیم جعلی صهیونیست را محکوم کردند و همه اینها با دلیل سنگ بنای اشتباهی است که از ابتدا با ظلم به خاندان رسول اکرم(ص) گذاشته شد.

آیت الله محمدی بزرگترین آسیب وارده به فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در جریان شهادتشان را داغ انحراف عالم اسلام و آینده ی تاریخ خواند و گفت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) از اندوه آینده مسیر غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داغ انحراف جهان اسلام حضرت زهرا را کشت

داغ انحراف جهان اسلام حضرت زهرا را کشت