مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-01سياسي

دانشجو اگر محقق و روشن فکر داشته باشد پیشران جامعه است


دانشجو اگر علم و معرفت، تحقیق و روشن فکری داشته باشد یک انسان مفید و موثر خواهد بود که پیشران جامعه است و امید و نشاط را به جامعه تزریق می کند و جامعه را به حرکت وا می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه تلاش در جهت دشمن شناسی و شهامت و شجاعت برای برخورد با دشمنان داخلی و خارجی است.

امام جمعه زاهدان ضمن گرامیداشت روز بسیج و روز نیروی دریایی عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری را در جمع بسیجیان و نیروی دریایی شنیدیم که سخنان ایشان حکیمانه و برای مردم، بسیج عزیز و مسئولان همواره راهگشاست و توفیق داشته باشیم تا این سخنان را آویزه گوش و مورد توجه قرار دهیم و بتوانیم راه نورانی انقلاب را طی و شاهد رشد و شکوفایی کشورمان باشیم.

امام جمعه زاهدان افزود: امروز 10 آذرماه سالروز شهادت حضرت آیت الله سید حسن مدرس است بزرگواری که از علمای اصفهان در دوران مشروطه بود و به نمایندگی از علما و فقها به عنوان فقیه ناظر بر مصوبات مجلس شورای ملی آن روز انتخاب شد و در دوره های سوم تا ششم نیز نماینده مجلس از ناحیه مردم تهران بود.

وی ادامه داد: شهید مدرس در برابر استبداد رضا خان ایستاد و با او مخالفت کرد و بر سر ایستادگی در راه اسلام و دفاع از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو اگر محقق و روشن فکر داشته باشد پیشران جامعه است

دانشجو اگر محقق و روشن فکر داشته باشد پیشران جامعه است