مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 09:462023-12-17سياسي

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام و شهید مدافع حرم بر فراز دستان مردم کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهادت میراث حضرت زهرا(س)، مولا علی (ع) و ائمه اطهار (ع) است که فرزندان ایران اسلامی این میراث گرانبها را همواره در راه حفظ و دفاع از اسلام حفظ کرده اند.

امروز همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) هموطنان در سرتاسر ایران میزبان 280 شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود همان هایی که با ندای یا زهرا به آسمان ها پرکشیدند.

در کرمانشاه پیکر هفت شهید گمنام به همراه پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم رضا عباسی ، از ساعت 9 و 30 دقیقه از میدان آیت الله کاشانی به سمت مسجد جامع بر فراز دستان کرمانشاهی ها در حال تشییع است؛ مراسم به نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ختم خواهد شد.

حجت الاسلام عبدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس، گفت: به خاطر اینکه مراسم تشییع و تدفین حضرت زهرا(س) در گمنامی بوده و بانوی بزرگوار به صورت گمنام به خاک سپره شدند، هر ساله در ایام فاطمیه بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، شهدای گمنام تفحص شده را در سرتاسر کشور تشییع و تدفین می کنند.

وی ادامه داد: امروز که مصادف است با روز شهادت حضرت زهرا مرضیه(س)؛ 280 لاله گلگون کفن در سرتاسر کشور تشییع خواهد شد که هفت پیکر از این شهدای گران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام و شهید مدافع حرم بر فراز دستان مردم کرمانشاه

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام و شهید مدافع حرم بر فراز دستان مردم کرمانشاه