مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-16بين الملل

همدستی هلند در کشتار فلسطینیان با ارسال تجهیزات برای صهیونیست ها


یک دادگاه در هلند با درخواست چند سازمان حقوق بشری برای توقف انتقال قطعات جت های اف-35 به رژیم صهیونیستی مخالفت کرد تا در کشتار علیه غیرنظامیان فلسطینی همدستی کند.

- یک دادگاه در هلند با درخواست چند سازمان حقوق بشری برای توقف انتقال قطعات جت های اف-35 به رژیم صهیونیستی مخالفت کرد تا در کشتار علیه غیرنظامیان فلسطینی همدستی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادگاهی در هلند روز جمعه درخواست جمعی از سازمان های مدافع حقوق بشر و گروه های بشردوستانه مبنی بر توقف انتقال قطعات جنگنده های آمریکایی F-35 به رژیم صهیونیستی را رد کرد.

این سازمان ها در چهارم دسامبر ماه جاری میلادی با مراجعه به دادگاه منطقه ای لاهه استدلال کردند که تحویل قطعات این هواپیما، هلند را در جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنگ آن علیه غزه شریک می کند.

این قطعات در انباری در شهر ووندِرخت هلند نگهداری می شوند.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دادگاه منطقه ای لاهه روز جمعه با انتشار بیانیه ای گفت که قاضی رسیدگی کننده به پرونده های مدنی به این نتیجه رسیده که دولت هلند قبل از موافقت با تحویل این قطعات، منافع مربوطه را سنجیده است.

لیزبت زگوِلد، وکیل این سازمان های حقوق بشری به دادگاه گفت که اما دولت هلند تصمیم گرفته است حتی پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه طی بیش از دو ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدستی هلند در کشتار فلسطینیان با ارسال تجهیزات برای صهیونیست ها

همدستی هلند در کشتار فلسطینیان با ارسال تجهیزات برای صهیونیست ها