مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-24سياسي

بسیج مروج آزادگی و استکبارستیزی است/بسیج کلمه ای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان با اشاره به سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده و تلاش دشمنان برای توقف دانش هسته ای در کشور گفت: - امام جمعه کرمان، بسیج را هدف بلندی دانست که با نگاه بسیجی آزادگی و حریت را به دنیای امروز تزریق کرده و مروج آزادگی و حریت و استکبارستیزی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان با اشاره به سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده و تلاش دشمنان برای توقف دانش هسته ای در کشور گفت: بحمدلله حرکت هسته ای به دست دانشمندان جوان با سرعت بیشتری ادامه یافت.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان سپس با اشاره به سالگرد رحلت نماینده سابق، ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید کرمان، آیت الله سیدیحیی جعفری اظهار کرد: مرد مجاهد و خستگی ناپذیر و برجسته ای که سال ها در کسوت نمایندگی، ولی فقیه و امام جمعه کرمان به مردم خوب این دیار خدمت کرد و اخلاص و صدق او برای همیشه در تاریخ کرمان ثبت و ضبط شد.

امام جمعه کرمان همچنین به رحلت دو چهره خدوم استان در روز های اخیر اشاره و بیان کرد: حجت الاسلام شاکری یک قرن در جلب رضایت خدا و ترویج دین و احکام دین و اقامه جماعات و اجرای دستور اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مروج آزادگی و استکبارستیزی است/بسیج کلمه ای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب

بسیج مروج آزادگی و استکبارستیزی است/بسیج کلمه ای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب