مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-13سياسي

جنگ غزه ابطال حکمرانی امپراتوری رسانه معاند در جهان بود


رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن با دراختیار گرفتن غول رسانه ای به نفع خود روایتگری می کرد گفت: جنگ غزه شکست رسانه ی باطل و پیروزی رسانه حق بوده و حکمرانی رسانه های معاند در جهان را باطل کرد.

- ایسنا/مازندران رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دشمن با دراختیار گرفتن غول رسانه ای به نفع خود روایتگری می کرد گفت: جنگ غزه شکست رسانه ی باطل و پیروزی رسانه حق بوده و حکمرانی رسانه های معاند در جهان را باطل کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی امروز در چهارمین یادواره شهدای رسانه کشور و گرامیداشت 71 شهید خبرنگار غزه، که در دانشگاه آزاد شهرستان بابل برگزار شد، اظهار کرد: امروز حوادث فلسطین و غزه، جهان وبشریت را در مرحله آزمایش تاریخی قرار داده است و نحوه برخورد دولت ها، ملت ها و انسانها در این خصوص ثبت وضبط و به نسل آینده منتقل می شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای مظلوم با خون خود خیزش عجیب و بی نظیری را در میان ملت ها ایجاد کردند، این شهدا دل های بیدار شده وعدالت جو را به لرزه درآورده وغمگین کرده است، تصریح کرد: حوادث اخیر غزه و فلسطین اولین بارنیست که اتفاق افتاده اما این بار رسانه های طرفدار حق، مردمی و مظلومین توانستند در نبرد رسانه ای کم نظیر در مقابل غول رسانه ای نظام سلطه غلبه کنند که این هم از دستاورد و پیامد بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه ابطال حکمرانی امپراتوری رسانه معاند در جهان بود

جنگ غزه ابطال حکمرانی امپراتوری رسانه معاند در جهان بود