مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-13فرهنگي

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین المللی «فیلم/تئاتر اهواز»


آیین رونمایی از پوستر نخستین دوره جشنواره بین المللی «فیلم/تئاتر اهواز» با شعار «ایران، تئاتر، صلح و دوستی» با حضور محمدمهدی اسماعیلی و جمعی از مسؤولان و هنرمندان استان خوزستان در دفتر وزیر ارشاد برگزار شد.

- رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین المللی فیلم/تئاتر اهواز ایسنا/خوزستان آیین رونمایی از پوستر نخستین دوره جشنواره بین المللی فیلم/تئاتر اهواز با شعار ایران، تئاتر، صلح و دوستی با حضور محمدمهدی اسماعیلی و جمعی از مسؤولان و هنرمندان استان خوزستان در دفتر وزیر ارشاد برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز 22 آذرماه ضمن استقبال از این جشنواره بر گسترش و اجرای درست آن تاکید کرد و برای هر چه بهتر برگزار شدن آن قول همکاری داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین در این مراسم مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، در مورد نحوه شکل گیری این جشنواره گفت: خوزستان تنها فقط به خاطر صنعت نفت و فولاد مطرح نیست بلکه هنرمندان صاحب نام و ایده دارد که همواره در تمام رویدادهای فرهنگی و هنری کشور موفق ظاهر می شوند.

منادی با بیان جمله ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه مقاومت و پایداری ما برای ایجاد صلح در جهان است خاطرنشان کرد: این موضوع دستمایه و محوریتی برای برپایی این جشنواره شد که با طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین المللی «فیلم/تئاتر اهواز»

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین المللی «فیلم/تئاتر اهواز»