مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-24سياسي

بسیجیان معنویت را در درون خود تقویت کنند


امام جمعه نجف آباد بر ضرورت تحصیل و تهذیب نفس تاکید کرد و گفت: بسیجیان معنویت را در درون خود برای رسیدن به جایگاه بلند انسانیت تقویت کنند.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه نجف آباد بر ضرورت تحصیل و تهذیب نفس تاکید کرد و گفت: بسیجیان معنویت را در درون خود برای رسیدن به جایگاه بلند انسانیت تقویت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه و لشکرد مخلص در خدمت راه اسلام باید نیروهای بصیر و مخلص داشته باشد که تقویت باورهای دینی و توجه به تهذیب نفس حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تاثیر معنویت در بازتاب فعالیت ها، افزود: تقویت معنویت و خودسازی بسیجیان می تواند امکان پیشرفت و بهره وری عملکرد را فراهم سازد از این رو بسیجیان به این مقوله مهم بیشتر توجه کنند.

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: تحصیل و کسب دانش نیز از ضرورت های بسیجیان برای خدمت رسانی بهتر و پیشرفت علمی کشور بوده که در این مسیر نیز موفقیت هایی داشته اند.

وی نقش بسیج در کشور را همسو با دوران دفاع مقدس بیان کرد و گفت: درآن دوران این لشگر مردمی توانست با اتحاد عمومی دشمن تمام مسلح را به عقب بازگرداند و امروز هم می تواند با فعال سازی نقش مردمی و سیاست گذاری های صحیح در نبرد اقتصادی و فرهنگی به مملکت کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان معنویت را در درون خود تقویت کنند

بسیجیان معنویت را در درون خود تقویت کنند