مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-09سياسي

فیروزی پور: مجلس نباید بودجه ای آرمانی تصویب کند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما در طول سنوات گذشته، بیشتر بودجه را آرمانی تنظیم کرده ایم در حالی که بودجه باید بر اساس واقعیت ها و منطبق بر درآمدهای واقعی کشور تنظیم شود.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما در طول سنوات گذشته، بیشتر بودجه را آرمانی تنظیم کرده ایم در حالی که بودجه باید بر اساس واقعیت ها و منطبق بر درآمدهای واقعی کشور تنظیم شود.

رحمت الله فیروزی پور در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت همخوانی بین منابع و مصارف لایحه بودجه 1403، بیان کرد: باید به سمت واقعی کردن لوایح بودجه سنواتی گام برداشت.

یکی از اشکالاتی که در حوزه برنامه نویسی در کشور وجود دارد، این است که ما در طول سنوات گذشته بیشتر بودجه را آرمانی تنظیم کرده ایم و بعضا بودجه را مبتنی بر یکسری از درآمدهایی بسته ایم که امکان تحقق آن وجود ندارد و چه در حوزه فروش نفت و چه در حوزه مالیات ها و چه در حوزه سایر درآمدهای جانبی دولت نگاه واقع بینانه ای نداشته ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید در بودجه وعده هایی به مردم داده شود که امکان تحقق آن وجود ندارد، اظهار کرد: از نظر بنده مجلس باید با استفاده از تجربیات بودجه های گذشته و دولت به عنوان تدوین کننده بودجه باید یک بررسی جدی انجام داده و بودجه 1403 را بر اساس واقعیت ها و منطبق با درآم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزی پور: مجلس نباید بودجه ای آرمانی تصویب کند

فیروزی پور: مجلس نباید بودجه ای آرمانی تصویب کند