مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-09ورزشي

میزبانی آسیایی سپاهان به نقش جهان بر می گردد؟


با صعود تیم سپاهان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا این پرسش مطرح شده که آیا این باشگاه می تواند در این مرحله در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل حریفانش به میدان برود؟ - جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ روز 10 مهر قرار بود تیم فوتبال سپاهان در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پذیرای الاتحاد عربستان باشد که بازیکنان الاتحاد وارد زمین نشدند.

رسانه های سعودی نوشتند شاگردان نونو اسپریتو سانتو حاضر به حضور در زمین مسابقه نشدند که چندی بعد مشخص شد این مسابقه با تصمیم ناظر بازی لغو شده است.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) 31 روز بعد رأی مربوط به این دیدار را صادر کرد که سپاهان با نتیجه 3 بر صفر، بازنده این مسابقه اعلام شد.

باشگاه اصفهانی همچنین به پرداخت 200 هزار دلار جریمه نقدی، بازگرداندن درآمدهای ناشی از برگزاری دیدار با الاتحاد و محرومیت از بازی در ورزشگاه نقش جهان محکوم شد.

مسئله ای که در مورد یکی از بندهای محکومیت سپاهان به محل اختلاف تبدیل شده، تعداد بازی هایی است که سپاهان نمی تواند در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به میدان برود.

سپاهان در بند پنج حکم کمیته انضباطی AFC، از بازی در استادیوم نقش جهان برای سه بازی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محکوم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آسیایی سپاهان به نقش جهان بر می گردد؟

میزبانی آسیایی سپاهان به نقش جهان بر می گردد؟