مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-27سياسي

وزیر اقتصاد: تملک اراضی آزادراه ساری-قائمشهر هرچه سریع تر انجام شود


تملک بخشی از اراضی که در نیمه دوم باندهای آزادراه ساری-قائمشهر قرار دارد نیازمند به تکمیل است که برای سال 1403 به عنوان یکی از اولویت های دولت و مجلس باید سریع تر صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز در بازدید از آزادراه ساری-قائمشهر، اظهار کرد: امروز بازدیدی از محله شروع به فعالیت اجرایی عملیاتی پروژه آزادراه ساری قائمشهر داشتیم؛ پروژه ای که یکی از پروژه های اولویت دار مازندران بلکه در حوزه مرکز تا حوزه شمال شرق کشور محسوب می شود.

وی افزود: به شکل ویژه ای بعد از تصویب منطقه آزاد امیرآباد که بار حمل و نقل و ترانزیتی بیشتری را طی ماه های آینده متوجه این حوزه از کشور خواهد کرد، حتما راهگشا است.

وزیر اقتصاد و دارایی اضافه کرد: اگر این اتفاق نیفتد سختی های زیادی را برای مردم قائمشهر به همراه دارد و همچنین برای مسافران به ویژه در ایام اوج سفرها دارد.

خاندوزی با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه آزادراه ساری قائمشهر، خاطرنشان کرد: لازم است تفاهم نامه ای بین بانک ملی با وزارت راه طی همین هفته های آینده امضا شود.

وی با بیان اینکه نیازمند به مصوبه ای از هیات وزیران هم هستند که این مهم درحال پیگیری است، تصریح کرد: در این زمینه با دبیر کمیسیون اقتصادی دولت در مجلس صحبت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: تملک اراضی آزادراه ساری-قائمشهر هرچه سریع تر انجام شود

وزیر اقتصاد: تملک اراضی آزادراه ساری-قائمشهر هرچه سریع تر انجام شود