مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-02سياسي

مردم، روحانیت را در کنار نظام و انقلاب تعریف می کنند


امام جمعه سمنان به نقش مهم روحانیت در جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، مردم، روحانیت را در کنار نظام و انقلاب تعریف می کنند.

- ایسنا/سمنان امام جمعه سمنان به نقش مهم روحانیت در جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم، مردم، روحانیت را در کنار نظام و انقلاب تعریف می کنند.

مجمع علما و روحانیون شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، ائمه جمعه سرخه و جمعی از علما و روحانیون این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی شامگاه 10 آذر در مجمع علمای شهرستان سرخه با طرح روایتی از حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) فرمود مَنْ أصْعَدَ إلی اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ؛ هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها را برای او مقدر می کند نماینده ولی فقیه در استان،اخلاص در تبلیغ را زمینه ساز اثرگذاری آن دانست و افزود: طلاب و روحانیون از روز نخستِ حضور در مدارس و حوزه های علمیه، مسیر خدمت و نوکری امام عصر (عج) را انتخاب کرده اند لذا هرکاری در این مسیر اگر با اخلاص در نیت همراه شود عبادت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، روحانیت را در کنار نظام و انقلاب تعریف می کنند

مردم، روحانیت را در کنار نظام و انقلاب تعریف می کنند