مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-10اجتماعي

جزییات برگزاری المپیادهای دانش آموزی از زمان بندی آزمون ها تا منابع


 دستورالعمل برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی کشور سال تحصیلی 1403-1402 به استان ها ابلاغ شد که براساس آن، ثبت نام متقاضیان از امروز (19 آذر) آغاز و تا 26 آذرماه نیز ادامه دارد.

-  دستورالعمل برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی کشور سال تحصیلی 1403-1402 به استان ها ابلاغ شد که براساس آن، ثبت نام متقاضیان از امروز (19 آذر) آغاز و تا 26 آذرماه نیز ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دستورالعمل برگزاری المپیادهای علمی دانش آموزی کشور سال تحصیلی 1403-1402 که از سوی سیدرضا حسینی به مدیران کل آموزش و پرورش استان ها و روسای ادارات استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده آمده است: در سال جدید تمامی فرایندها اعم از ثبت نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته بندی و ارسال دفترچه های سوال بر اساس حوزه بندی و همچنین تصحیح پاسخ برگ ها، اعلام نتایج آزمون ها و پاسخگویی به درخواست های تجدید نظر به صورت ستادی و متمرکز انجام می گیرد.

همچنین دانش آموزان مدارس ایرانی خارج از کشور مطابق مفاد این دستورالعمل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون ها هستند.

مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون ها در استان بر عهده مدیر کل آموزش و پرورش و در مدارس ایرانی خارج از کشور بر عهده رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری المپیادهای دانش آموزی از زمان بندی آزمون ها تا منابع

جزییات برگزاری المپیادهای دانش آموزی از زمان بندی آزمون ها تا منابع