مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-11اجتماعي

مدارس غیردولتی گلستان از استحکام بنای مناسبی برخوردار نیستند


رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت: در استان گلستان تعداد 415 مدرسه غیردولتی فعال است که اغلب آنها به لحاظ استحکام بنا، - علی حسنی در مراسم افتتاح نمایشگاه امید و ایمان مدارس غیردولتی شرق گلستان در کانون شهیدرجایی گنبدکاووس در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: رویداد بزرگی در حوزه توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی رخ داده است و معلمان این مدارس در سطح استان از ابتدای سال تحصیلی در حال گذراندن دوره های آموزشی توانمندسازی هستند و تا ماه آینده ادامه خواهد داشت .

وی تصریح کرد: معلمان بعد از پایان دوره، گواهینامه صلاحیت حرفه ای دریافت می کنند تا خانواده ها در این حوزه اطمینان داشته باشند.

رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به وضعیت نامطلوب مدارس غیردولتی به لحاظ استحکام بنا خاطرنشان کرد: در استان گلستان تعداد 415 مدرسه غیردولتی فعال است که اغلب آنها به لحاظ استحکام بنا شرایط مطلوبی ندارند.

وی ادامه داد: در مرکز استان با برگزاری جلسات مختلف با حضور استاندار و دستگاه های متولی مقرر شد تا به موسسان این مدارس تسهیلات بانکی و زمین برای احداث مدارس استاندارد تحویل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس غیردولتی گلستان از استحکام بنای مناسبی برخوردار نیستند

مدارس غیردولتی گلستان از استحکام بنای مناسبی برخوردار نیستند